loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 41 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر با بالاترین کیفیت

ترانه و موزیک : رستاک ، تنظیم : آبان حبیبی ، میکس و مسترینگ : امیر میلاد نیکزاد

| به درخواست کاربران روی سایت قرار گرفت |

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر :

ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری
همین خوبه که میدونم واسه من وقت میزاری
با موسیقی من گرمی با موسیقی من سردی
چقدر زیبا شدی از وقتی شالت رو عوض کردی
نگاهت میکنم هر بار برام نایاب تر میشی
نگاهت رو که میدزدی ازم جذابتر میشی
چقدر خوبه که مغروری چقدر خوبه که آرومی
کنار این همه جذابیت اینقدر خانومی
چقدر خوبه که میدونم تو هم دلتنگ من میشی
تو داری خالق زیباترین آهنگ من میشی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر

♫♫♫♫♫♫
ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری
همین خوبه که میدونم واسه من وقت میزاری
با موسیقی من گرمی با موسیقی من سردی
چقدر زیبا شدی از وقتی شالت رو عوض کردی
نگاهت میکنم هر بار برام نایاب تر میشی
نگاهت رو که میدزدی ازم جذابتر میشی
چقدر خوبه که مغروری چقدر خوبه که آرومی
کنار این همه جذابیت اینقدر خانومی
چقدر خوبه که میدونم تو هم دلتنگ من میشی
تو داری خالق زیباترین آهنگ من میشی
ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری

 

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

7.20 مگابایت

دانلود آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر با بالاترین کیفیت

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

2.87 مگابایت

دانلود آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر با بالاترین کیفیت

 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 1,654
  • بازدید سال : 8,419
  • بازدید کلی : 37,660