loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 27 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید  مهران مصدق بنام بالاتر از عشق با بالا ترین کیفیت

ترانه : طهمورث پوشیر محمد ، آهنگ و تنظیم : پویان اعتصامی

این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ جدید مهران مصدق بنام بالاتر از عشق :

دنیام از دستم بره تنها تو باشی راضیم

من رو به روی وسعت بی انتهای تو کیم

تا باورت دارم کسی جات و نمی گیره برام

حتی تو آتیشم بری من بازم همراهت میام

باش حسم میگه اینجایی باش

تو سکوت رویای تو احساس من درگیر توست

باش حسم میگه اینجایی باش

تو سکوت رویای تو احساس من درگیر توست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهران مصدق بنام بالاتر از عشق

♫♫♫♫♫♫

حتی تصور کردنش مثل یه رویا روشنه

این که نگاه عاشقت هر جا که میرم با منه

وقت زمین خوردن منو تا ارش بالا می بره

پای تو افتادن برام از عشق هم بالا تره

باش حسم میگه اینجایی باش

تو سکوت رویای تو احساس من درگیر توست

باش حسم میگه اینجایی باش

تو سکوت رویای تو احساس من درگیر توست

MP3 – 320

Mehran Mosaddegh – Balatar Az Eshgh

MP3 – 128

Mehran Mosaddegh – Balatar Az Eshgh

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 1,652
  • بازدید سال : 8,417
  • بازدید کلی : 37,658