loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 135 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

Shahab Tiam – Zaraban

دانلود اهنگ جدیدو فوق العاده زیبا و شاد ضربان با صدای شهاب تیام

دانلود در ادامه مطلب

 

 

آهنگ با کیفیت ۳۲۰ : حجم ۶٫۹۹ مگابایت

» دانلود آهنگ ضربان «

 

 

هی میگم به این دلم دست از سر ِ تو برداره
تورو راحت بزاره
نه دیگه نمیتونه آخه عاجقت شدم عاشقی درد ِ سر داره
همیشه تو عاشقی
تویه راه ِ عاشقی دست و دلم کم میاره
ضربان ِ قلب ِ من تند میزنه میخواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه
از تو پس کوچه ی ِ دل داره داد میزنه داد و فریاد میزنه
نه کسی نمیدونه
اگه تو قسمت ِ من بودی برام تو سرنوشت
با تو میشه.خط به خط
قصه ی ِ قلبم و نوشت
اگه تو باشی یه عاشق همیشه برای ِ من
واسه تو میزنه تند تند
ضربان ِ قلب ِ من
ضربان ِ قلب ِ من تند میزنه میخواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه
از تو پس کوچه ی ِ دل داره داد میزنه داد و فریاد میزنه
نه کسی نمیدونه
هی میگم به این دلم دست از سر ِ تو برداره
تورو راحت بزاره
نه دیگه نمیتونه آخه عاجقت شدم عاشقی درد ِ سر داره
همیشه تو عاشقی
تویه راه ِ عاشقی.دست و دلم کم میاره
ضربان ِ قلب ِ من تند میزنه میخواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه
از تو پس کوچه ی ِ دل داره داد میزنه داد و فریاد میزنه
نه کسی نمیدونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 8,974
  • بازدید کلی : 38,215