loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 46 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (2)

Behnam Safavi – Tamanna

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای تمنا با صدای بهنام صفوی

شاعر : آرام صبا - آهنگ ساز : حمید شفیع زاده - تنظیم : پدرام کشتکار

دانلود در ادامه مطلب

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۴٫۱۹ مگابایت

» دانلود آهنگ تمنا «

 

 

متن آهنگ تمنا با صدای بهنام صفوی :

 

یه روز اومدی مثل موج دریا
بوی پیرهنت مثل خواب و رویا
سایه های ما رو شنای ساحل
پا به پا بی صدا غرق تمنا
یه روز اومدی تو سکوت سردم
سر به راه شد این دل دوره گردم
حالا چی شده که می خوای جدا شی
چی شده تو بگو من چه کردم
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
دوباره تو باد موهاتو رها کن
منو راهیه شب قصه ها کن
میمیرم واسه تب تند لبهات
دوباره زیر لب اسمم و صدا کن
اشکم و پاک کن از گونه ی من
سر بزار باز رو شونه ی من
منو سیاه کن با دروغ تازه
بگو که میگیری بهونه ی من
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
دوباره تو باد موهاتو رها کن
منو راهیه شب قصه ها کن
میمیرم واسه تب تند لبهات
دوباره زیر لب اسمم و صدا کن
اشکم و پاک کن از گونه ی من
سر بزار باز رو شونه ی من
منو سیاه کن با دروغ تازه
بگو که میگیری بهونه ی من
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا
حالا باز منو نسیم و موج دریا
میمونیم بدون تو عریب و تنها
به خدا بی تو یه صدف شکستم
به خداااا

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط funtoos.ir در تاریخ 1393/05/14 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
منون با نام پورتال جامع فان توس لینک کن
بهم خبر بده با چه نامی لینکت کنم

این نظر توسط funtoos.ir در تاریخ 1393/05/14 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر از وب زيباي شما
پورتال جامع فان توس آماده تبادل لينک و بنر با شما دوست عزيز مي باشد
به سايت ما بياين و اطلاع بدين
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 891
  • بازدید سال : 9,352
  • بازدید کلی : 38,593