loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 35 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود اهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور با نام مشکوک با بالاترین کیفیت
ترانه : علی ایلیا ، تنظیم و موزیک : حامد برادران

دانلود در ادامه مطلب

untitled-1.gif


متن آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور با نام مشکوک :

من که می دونم به کی فکر می کنی من که می دونم دلت کی و می خواد

یه جوری تو فکر اون قلبی که بوی عطرش داره ا اینجا میاد

نگو من بی خودی مشکوک شدم نگو کارای عجیبی می کنم

شما انقدر با هم آشنا شدید که با هر دوتون غریبی می کنم

همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو

برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو

همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو

برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور با نام مشکوک

♫♫♫♫♫♫

حرفایی که پیش من نمی زنی خیلی راحت میگی وقتی پیش ماست

دوست داری باهاش باشی باش ولی طرفت رو از الان خوب بشناس

اون با من که این همه باهاش بودم مثل دشمنش داره باهام تا می کنه

تو که تازه چند روزه میشناسیش پس ببین با تو چی کارا می کنه

همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو

برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو

همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو

برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو

MP3 – 320

Ramin Saavar Ft Siavash Ghamsari – Mashkook

MP3 – 128

Ramin Saavar Ft Siavash Ghamsari – Mashkoo

 

untitled-1.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/06/03 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من حسین مدیر تنها موزیک هستم میایی با نام های آهنگ جدید - دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم - دانلود فیلم با لینک مستقیم - هم تبادل لینک کنیم توگوگل معروف بشیم بکشیم بالا؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط arman...admin در تاریخ 1393/05/29 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

پست اول رو بخون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 704
  • بازدید سال : 9,165
  • بازدید کلی : 38,406