loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 37 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید پیمان زارعی بنام تو رو می خوام با بالاترین کیفیت

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ جدید پیمان زارعی بنام تو رو می خوام :

یه حسی تو دلم هست نباشی میرم از دست

اگه باشی کنارم همه چی عاشقانست

با نگاه زیبات زیر و رو شد شب و روزم

ممنون که رسیدی همه دنیا عشقم نادیده گرفتن

ممنون که تو دیدی بی تو یاری ندارم

همه کس و کارم به پای تو میریزم

من هر چی که دارم

تو رو می خوام چقدر خوبه تو رو دیدن

تویی دنیام تو زندگی و امیدم

تو رو می خوام و دوست دارم می دونی

نباید از خودت منو به رنجونی

نباید از خودت منو به رنجونی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پیمان زارعی بنام تو رو می خوام

♫♫♫♫♫♫

واسه من نفسی با تو معنا نداره واسم دلواپسی

تویی ناجی من تو شرایط سخت به دادم میرسی

واسه من نفسی با تو پایان می گیره این شبای بی کسی

تا ابد با توام نمی زارم تو دلم بگیره جات و کسی

تو رو می خوام چقدر خوبه تو رو دیدن

تویی دنیام تو زندگی و امیدم

تو رو می خوام و دوست دارم می دونی

نباید از خودت منو به رنجونی

نباید از خودت منو به رنجونی

MP3 – 320

Peyman Zarei – Toro Mikham

MP3 – 128

Peyman Zarei – Toro Mikham

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 8,909
  • بازدید کلی : 38,150