loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 29 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید">دانلود آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرآیین ، آهنگ : سعید هاشمی ، تنظیم : آرمان منشئی
این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش :

تو این شبا حال عجیبی دارم دوباره رو به تو پر از خواهشم

می خوام تو سجده هام بی افتم به پات کمک کنی لایق عشقت بشم

قرار دستام و بگیری امشب حس می کنم حاجتم می گیرم

تموم عمرم به تو محتاجم و از در این خونه عقب نمیرم

دوباره امشب تو همین لحظه ها هوای گریه تو دلم جون گرفت

وقتی چشام خیره به آسمون شد بغض دلم شکست و بارون گرفت

تموم سالم و دعا می کنم به این ضیافت منو مهمون کنی

چی میشه عمری منو غرق همین حال و هوای شهر بارون کنی

برای من عبادت اجباری نیست سجده به پای تو واسم نیازه

کسی که قلبم عاشق تو باشه بهشت و تو دلش داره می سازه

دوباره امشب تو همین لحظه ها هوای گریه تو دلم جون گرفت

وقتی چشام خیره به آسمون شد بغض دلم شکست و بارون گرفت

MP3 – 320

 Mohammad Fakkar – Khahesh

MP3 – 128

Mohammad Fakkar – Khahesh

آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 843
  • بازدید سال : 9,304
  • بازدید کلی : 38,545