loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 34 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Mahdi Eskandari – Bi To

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی اسکندری به نام بی تو

ترانه سرا : مهدی اسکندری - آهنگ ساز : امیر رفیعی –  پیانو : امیر رفیعی

تنظیم .میکس و مسترینگ : امیر رفیعی

دانلود در ادامه مطلب

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۲٫۸۱ مگابایت

» دانلود آهنگ بی تو «

 

 

زنده بودن واسه من بی تو معنایی نداره
واسه دیدنت دل من لحظه ها رو می شماره
اینکه بی تو پره بغضم تو شبای بی ستاره
پرسه های زیر بارون تو رو یاد من میاره
من بی تو این روزو شبا رو نمی خوام
این گذر ثانیه ها رو نمی خوام
تو بگو کجای این جهان من مهو شدی
هر چی فریاد می زنم نمی رسه به تو صدام

همه ی دنیا رو گشتم تا کنار تو بمیرم
بی تو از تموم دنیا بی تو از زندگی سیرم
آرزوی دیدن تو به دلم امید میده
حتی یک لحظه دل من از خیالت نبریده
از خیالت نبریده

من بی تو این روزا شبا رو نمی خوام
این گذر ثانیه ها رو نمی خوام
تو بگو کجای این جهان من محو شدی
هر چی فریاد می زنم نمی رسه به تو صدام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 8,942
  • بازدید کلی : 38,183