loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 34 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Pouya Bayati – Raz

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام راز با لینک مستقیم

تنظیم : فریبرز خاتمى - شعر و آهنگ : پویا بیاتی

 دانلود در ادامه مطلب

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۸۰ مگابایت

» دانلود آهنگ راز «

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز :

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت
یاد تو یار منه سکه بازار منه
من گرفتار توام عشق گرفتار منه
تو میخواستی بری آبم کنی
تو جوابم می کنی خونه خرابم میکنی
آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم
آره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم
همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت
یاد تو یار منه سکه بازار منه
من گرفتار توام عشق گرفتار منه

 

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز

زندگی بی تو برام ارزش خاصی نداره
ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره
تو که دوری با صبوری روزمو شب میکنم
من فقط پیشه تو موهامو مرتب میکنم
یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم
یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم
همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخه چشمه تو نرفت
یاد تو یار منه سکه بازار منه
من گرفتار توام عشق گرفتار منه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 9,294
  • بازدید کلی : 38,535