loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 33 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم با بالا ترین کیفیت
آهنگ : امید ساربانی ، تنظیم : معین ادیم

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم :

به چی نگاه می کنی ببین موهام سفید شد

حسابی دلخورم از این ندیده ها که هیچ شد

به چی نگاه می کنی به این که پیر تر شدم

نرفته زود بودم و نمونده دیرتر شدم

برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم

هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم

نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست

یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست

برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم

هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم

نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست

یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امید ساربانی به نام پای راستم

♫♫♫♫♫♫

تو یه هفته با خودم یه بار رو به رو شدم

دیدی چه بی خودی یهو چقدر بی آبرو شدم

به گردنم نگاه نکن قسمت من طناب نیست

گناه من سراب ، سرابم که آب نیست

برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم

هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم

نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست

یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست

برای زندگی فقط یکم بهونه خواستم

هنوز وقت دیدنت می لرزه پای راستم

نگاه سبز تو برام مثل همیشه گرم نیست

یه دست به پیشونیم بزن ببین تبم ولرم نیست

MP3 – 320

Omid Sarebani – Paye Rastam

MP3 – 128

Omid Sarebani – Paye Rastam

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد محمدی در تاریخ 1393/04/13 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگه اگه میشه اهنگ مجید خرطاها هم بذاریدشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم حتما رو چشم

این نظر توسط مهری در تاریخ 1393/04/13 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 8,819
  • بازدید کلی : 38,060