loading...
دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم ایرانی
admin بازدید : 80 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Mansour Forouzesh – Delam Az Hame Gerefte

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا منصور فروزش به نام دلم از همه گرفته

دانلود در ادامه مطلب

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۲٫۴۴ مگابایت

» دانلود آهنگ دلم از همه گرفته «

 

 

دلم از همه گرفته بغض غم توی صدامه
هیچکسی دوروبرم نیست تنها غم تو لحظه هامه
دلم از همه گرفته دنیا پوچه پیش چشمام
هرچی میگذره میفهمم که چقد خالیه دستام
این همه خوب بودی اما مهربونیتو ندیدم
از تو دور شدم یلحظه عمری گمراهی کشیدم
دلم از همه گرفته جز تو که همیشه هستی
جز تویی که هرجا باشم روبه روی من نشستی
من به رویا نرسیدم ولی تو خواب تو بودم
حالا فهمیدم که دیگه عاشقم با تارو پودم
منو از خودت نرون که جز تو هیچکسو ندارم
دلم از همه گرفته تو شدی دار و ندارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بزرگترین مرجع دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ار ام سی موزیک میباشد سایت ار ام سی موزیک فقط برای دانلود آهنگ وفیلم طراحی شده است وهمچنین تابع قوانین اسلامی میباشد و از درج هر گونه آهنگ غیراخلاقی وغیره به شدت خودارری میکند در صورت مشاهده آهنگ غیراخلاقی به ما خبر بدهید با تشکر و سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیست؟
    ببخشید شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 8,808
  • بازدید کلی : 38,049